ورود به اکسپلور اینستاگرام با ۱۱ ترفند جدید

مشاوره افزایش کاربران کسب و کار ها وصفحات بلاگری و شخصی

ورود به اکسپلور اینستاگرام با ۱۱ ترفند جدید

۸ بازديد

شبکه های مجازی امروزه به بخش جداناپذیر زندگی ما افراد تبدیل شده اند که برای ارتباطات و روزمرگی ها می توان از آن استفاده کرد ، اینستاگرام در این بین توانسته است با اختلاف زیاد محبوبیت بسیار بیشتری در میان افراد را بدست آورد و روز به روز این افراد در حال افزایش هستند ‌.

اینستاگرام یک شبکه بزرگ اجتماعی می باشد که می توان از آن برای به اشتراک گذاشتن روزمرگی ها و لایف استایل ها و یا هر نوع کلیپ استفاده کرد ، سایر کاربران نیز می توانند آن را دیده حمایت کنند .

یکی از بزرگ ترین قسمت های اینستاگرام فضای اکسپلور آن می باشد ، قسمتی که بسیاری از افراد آرزوی ورود به آن را دارند ، چرا که با ورود به این فضا پست شما توسط افراد بسیار زیادی دیده میشود و ویو ، لایک ،کامنت ، فالوور و… شما به طرز باور نکردنی افزایش پیدا میکرد برای ورود به آن یک سری نکات مهم وجود دارد که رعایت آنها برای ورود به اکسپلور اینستاگرام کمک شایانی میکند که در این مقاله قصد بررسی ۱۱ ترفند مهم هستیم تا به شما کمک کنیم به اکسپلور اینستاگرام وارد شوید .

 

اکسپلور اینستاگرام کجاست ؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام یا همان explore که در زبان فارسی صفحه کاوش نیز نامیده میشود قسمتی در اینستاگرام می باشد که توسط هوش مصنوعی اینستاگرام کنترل میشود و یک سری الگوریتم های مخصوص به خود دارد ، در این صفحه کلیپ ها و محتواهایی نشان داده میشود که محبوبیت بیشتری دارند و افراد بیشتری به آن علاقمند هستند و همچنین بایستی این را بدانید که محتواهای نشان داده شده برای هر فرد در صفحه اکسپلور با فرد دیگر متفاوت است ، چرا که هوش مصنوعی اینستاگرام بر اساس علاقمندی شما کلیپ هارا در این صفحه چیده و نشان میدهد و این کلیپ ها که در قالب و علاقمندی شما هستند ، محتواهایی هستند که علاقمندان بیشتری دارند و همچنین بازید بیشتری را دریافت کرده اند .

 

مزایای ورود به اکسپلور اینستاگرام

یکی از بزرگ ترین و به عبارتی مهم ترین مزایای ورود. به اکسپلور اینستاگرام بدست آوردن تعداد دنبال کنندگان زیاد است چرا که زمانی که پست شما وارد این قسمت می‌شود تعداد افراد بیشتری آن را می بینند و آنها به علت تمایل خود به پست شما و خلاقیت شما ،وارد پیج شده و آن را فالوو میکنند و به این ترتیب تعداد دنبال کنندگان شما افزایش پیدا میکند .

یکی دیگر از مزایای ورود به اکسپلور اینستاگرام افزایش تعامل پیج می باشد وقتی پست یا محتوای تولیدی وارد صفحه اینستاگرام میشود و در معرض دید عموم قرار میگیرد پست ویو میلیونی میشود و در ادامه این افراد با لایک کردن ، کامنت کردن سبب افزایش تعامل شما میشوند و همچنین برای پیج های کاری سبب افزایش مشتریان می‌شوند و می توانند برند خود را تبلیغ کنند.

 

روش های ورود به اکسپلور اینستاگرام

با توجه به اینکه ورود به اکسپلور اینستاگرام نیازمند توجه به یک سری نکات اساسی می باشد ما در اینجا سعی داریم که به ۱۱ ترفند مهم و اساسی که به ورد پست به اکسپلور اینستاگرام را به شما یاد دهیم .

روش های ورود به اکسپلور اینستاگرام

1_شناسایی مخاطبان هدف 
برای ورود به اکسپلور اینستاگرام ابتدا شما نیازمند این هستید که مخاطبان خود را شناسایی کنید و با توجه به آن پست و محتوای تولید کنید ، شناخت مخاطب سبب افزایش تعامل و ورود به اکسپلور اینستاگرام میشود شما می توانید از قسمت وضعیت مخاطبان خود استفاده کرده و سن و جنسیت آنها را تشخیص داده و سپس فعالیت کنید .

2_کمک گرفتن از سایر محتواهای ورودی به اکسپلور 

یکی از ساده ترین و راحت ترین روش ها این است که شما محتواهای ورودی به اکسپلور اینستاگرام را بررسی کنید و بدانید که آنها از چه شیوه و اصولی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام استفاده کرده اند .

3_تولید محتوای جذاب 

یکی از مهم ترین روش ها برای ورود به اکسپلور تولید محتوای با کیفیت همراه موضوع جذاب و آموزشی می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و با کمک آن می توانید وارد اکسپلور شوید .

4_استفاده کردن از هشتگ ها

یکی از موارد کمک کننده به شما استفاده کردن از هشتگ های مرتبط با موضوع شما می باشد بسیار پیش آمده که افراد با توجه به خواست و نیاز خود هشتگی را در اینستاگرام جستجو کرده و وارد آن میشوند پس شما بایستی هشتگ مناسب انتخاب کنید .

5_ساعت های فعالیت مخاطبان خود را بدانید 

قبل از پست گذاری بایستی بدانید که کاربران شما در کدام ساعت ها بیشترین فعالیت را دارند و در آن زمان پست بگذارید چرا که در این صورت افرادی که در ساعت های اولیه از پست شما دیدن میکنند افزایش پیدا میکند و همین عامل سبب ورود به اکسپلور اینستاگرام می شود .

 

6_از تگ های مکانی استفاده کنید 

قبل از پست گذاری از تگ ها نیز استفاده کنید به ویژه تگ های مکانی چرا که این کار به شما کمک میکند تا افراد نزدیک به خود را در اینستاگرام پیدا کنید .

7_تعامل خود را افزایش دهید 

برای اینکه کمک کنید تا پست شما وارد اکسپلور شود بایستی تعامل و کار خود را افزایش دهید مثلا می توانید به کامنت افراد پاسخ دهید یا می توانید از طریق استفاده کردن از مسابقات در کامنت ها تعامل را افزایش دهید یا در پست های خود سوالاتی را طرح کنید تا افراد به آن جواب دهند .

8_استفاده کردن از خدمات اینستاگرام 

می توانید از خدمات اینستاگرام شامل خرید لایک و فالوور و… استفاده کنید در این صورت در زمان کمتری صاحب تعداد بالای فالوور می شوید حتی می توانید به صفحات اهمیت خرید لایک اینستاگرام و فالوور مراجعه کنید و درباره انها بیشتر اطلاعات بدست آوردید .

9_استفاده کردن از ریلز ها 

همان طور که می دانید اینستاگرام امروزه محتواهایی که در قالب ریلز هستند را بیشتر وارد اکسپلور می کند در نتیجه برای ورود به اکسپلور و دریافت سیگنال های مثبت از طرف اینستاگرام می توانید از ریلز ها در صفحات خود استفاده کنید .

10_توجه به سیستم پردازش اینستاگرام 

هوش مصنوعی اینستاگرام قدرت بسیار زیادی در تشخیص نوع محتوا و حتی نوشته های پست دارد و زمانی که شما پستی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید به سرعت نوع کلیپ ، کپشن و حتی صداهای رو محتوا را تشخیص میدهد که شما می توانید با توجه به اهمیت این موضوع و استفاده کردن از کپشن های درست و ساخت محتواهای با کیفیت و اصولی وارد اکسپلور اینستاگرام شوید .

11_تولید محتواهای درگیر کننده 

سعی کنید هنگام تولید محتوای خود بیشتر در موضوع هایی تمرکز کنید که سبب افزایش تعامل افراد بیشتری شود و افراد میل دارند این محتوا را تا اخر تماشا کرده و آن را به دیگران نیز بفرستند و یا ویدیو هایی که بتوانند احساسات افراد بیشتری را تحت تاثیر قرار دهند.

 

نتیجه گیری

ورود به اکسپلور اینستاگرام کار دشواری می باشد اما می توان با دانستن چند نکته که شاید ساده بنظر می رسند وارد این صفحه شد و در این قسمت افراد بیشتری را جذب پیج خود  کرد و با ادامه این روند به پیشرفت بسیار بزرگی رسید ، شما می توانید با توجه به این چندین نکته پیج خود را بزرگ تر کرده و رشد کنید .

منبع : مخاطب

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.